МНС запускае новую інфармацыйную кампанію "Бяспечная старасць"

16.12.2022

50% ад агульнай колькасці загінуўшых на пажарах - людзі старэйшыя за 60 гадоў. Нажаль, у сілу сваіх узроставых і фізічных асаблівасцяў рызыка апынуцца ў цэнтры вогненнай стыхіі ў іх значна вышэй, чым у прадстаўнікоў іншых катэгорый.

Каб звярнуць увагу людзей на існуючую праблему і нагадаць аб неабходнасці кантролю за станам пажарнай бяспекі ў дамах састарэлых блізкіх, Цэнтрам даследаванняў у галіне бяспекі жыццядзейнасці і ўзаемадзеяння з грамадскасцю НДІ ПБіНС распрацавана новая інфармацыйная кампанія «Бяспечная старасць», якая стартуе па ўсёй краіне 1 лістапада. У яе аснове ляжаць вельмі рэалістычныя вобразы, якія маментальна пераносяць мэтавую аўдыторыю ў атмасферу адпачынку ў бабулі з дзядулем за горадам - цёплыя шкарпэткі, сырадой, румяныя піражкі. Але ў гэтым антуражы ёсць і "лыжка дзёгцю" - дэманстрацыя прыкладаў парушэння правілаў бяспекі, якія ў дамах пенсіянераў часцей за ўсё прыводзяць да непапраўнага. Здаецца, на гэтым канцэпцыя кампаніі вычарпаная - паказаць, што каштоўна і што патрабуе ўвагі. Але не ўсё так проста. Сярод галоўных герояў кампаніі мы не бачым саміх пенсіянераў - на першым плане ў ёй знаходзіцца работнік МНС. Менавіта ў гэтым і крыецца галоўная ідэя: за, здавалася б, некаторай камічнасцю карцінкі – выратавальнік, які замяніў у кадры меркаваную ўсімі бабульку, – хаваецца вельмі важны пасыл, які і расчыняецца ў ёмістых слоганах. "Мы не зможам пачаставаць Вас парным малаком замест Вашай бабулі!", "Мы не зможам спячы піражкі замест Вашай бабулі!", "Мы не зможам звязаць шкарпэткі замест Вашай бабулі!" - гэтыя фразы ў поўнай меры паказваюць, што стаіць на коне, калі працягнуць абыякава ставіцца да стану бяспекі ў дамах блізкіх пажылога ўзросту. Менавіта такі тандэм - ёмістыя і якія чапляюць слоганы і нестандартныя выявы - з'яўляецца найболей дзейсным і эфектыўным спосабам «затрымаць» увага мэтавай аўдыторыі на паднятай праблеме і, апелюючы да цёплых успамінаў і пачуццям, заклікаць яе дзейнічаць, абапіраючыся на пэўныя прыклады. Для максімальнага ахопу і распаўсюджвання інфармацыйнай кампаніі па ўсёй краіне МНС задзейнічае ўсе каналы камунікацыі. У наваколлях населеных пунктаў з'явяцца яркія білборды. Улёткі з карыснай інфармацыяй запоўняць інтэрнэт-прастору і абновяць стэнды ва ўсіх грамадскіх месцах краіны, а буклеты стануць галоўнай зброяй прапагандыстаў пры правядзенні мерапрыемстваў у рамках інфармацыйнай кампаніі.