Нарматыўныя прававыя дакументы ў сферы выхавання. 2022/2023
- Загад Міністра адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 10.06.2022 № 401 Правілы педагагічных работнікаў
- Праграма патрыятычнага выхавання насельніцтва на 2022-2025 гады
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо аб арганізацыі класнага кіраўніцтва і працы куратара вучэбнай групы ва ўстановах адукацыі
- Канцэпцыя дзіцячага адпачынку і аздараўлення ў Рэспубліцы Беларусь (зацверджана пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 2016/02/15)
- Праграма выхавання дзяцей, якія дасягнулі высокіх паказчыкаў у вучэбнай і грамадскай рабоце (зацверджана пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 24.05.2011 № 336)
- Праграма выхавання дзяцей, якія маюць патрэбу ў аздараўленні (зацверджана пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 24.05.2011 № 336)
- Праграма выхавання дзяцей, якія маюць патрэбу ў асаблівых умовах выхавання (зацверджана пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 24.05.2011 № 336)
- Праграма выхавання і абароны правоў і законных інтарэсаў дзяцей, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы (зацверджана пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 24.05.2011 № 336)
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо «Аб дадатковых мерах па ўдасканаленні работы ўстаноў адукацыі ў шосты школьны дзень»
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо «Аб асаблівасцях дзейнасці ўстаноў адукацыі па рэалізацыі норм Палажэння аб парадку комплекснай рэабілітацыі непаўналетніх, спажыванне якімі наркатычных сродкаў, псіхатропных рэчываў, іх аналагаў, таксічных або іншых адурманьваючых рэчываў, ўжыванне алкагольных, слабаалкагольных напояў ці піва ўстаноўлены ў адпаведнасці з заканадаўствам» (зацверджана намеснікам Міністра адукацыі Рэспублікі Беларусь Сідарэнка Р. С. 14 снежня 2017 году)
Калекцыя адзення дзелавога стылю для вучняў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі - Правілы правядзення рэспубліканскага конкурса па падтрымцы спорту і здаровага ладу жыцця "Дацягніся да мары"..
- ПАСТАНОВА МІНІСТЭРСТВА АДУКАЦЫІ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ 3 жніўня 2022 г. № 227 "Аб зацвярджэнні правіл бяспекі, правіл расследавання і ўліку няшчасных выпадкаў, якія адбыліся з навучэнцамі"
метадычныя рэкамендацыі
- Планаванне выхаваўчай работы ў класе і яе ўлік
- Рэкамендацыі па арганізацыі дзейнасці класнага кіраўніка
- Прыкладны структурная мадэль вядзення дакументацыі якая рэгламентуе арганізацыю выхаваўчай работы ва ўстанове агульнай сярэдняй адукацыі
- Метадычныя рэкамендацыі: «Арганізацыя эфектыўнага ўзаемадзеяння ўстановы агульнай сярэдняй адукацыі з сям'ёй»
- Метадычныя рэкамендацыі па арганізацыі і правядзенні інфармацыйных гадзін ва ўстановах адукацыі
- Метадычныя рэкамендацыі па правядзенні рэспубліканскай патрыятычнай акцыі "Я - грамадзянін Беларусі"
- Рэкамендацыі па выкарыстанні дзяржаўнай сімволікі ва ўстановах адукацыі
- Рэкамендацыі «Метадычныя аспекты ўдасканалення выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень»
- Метадычныя рэкамендацыі па міжведамасным узаемадзеянні суб'ектаў прафілактыкі ў пытаннях выяўлення дзяцей, якія апынуліся ў небяспечнай сітуацыі (зацверджаны Міністрам адукацыі Рэспублікі Беларусь Карпенка І. В. 14 снежня 2017 году)
- Пералік экскурсійных аб'ектаў, рэкамендуемых для наведвання навучэнцамі ў рамках правядзення вучэбных і факультатыўных заняткаў, пазакласных мерапрыемстваў
Навучальныя праграмы факультатыўных заняткаў выхаваўчай накіраванасці
- «Асновы праваслаўнай культуры» (I-IV класы)
- «Правілы ў маім жыцці» (II-IV класы)
- «Інфармацыйны навігатар» (III (IV) класы)
- Вучэбная праграма факультатыўных заняткаў «Маё Айчына» для V-VII класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
- Вучэбная праграма факультатыўных заняткаў «Вучымся жыць у міры і згодзе» для V-VIII класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
- Вучэбная праграма факультатыўных заняткаў «Мы - самі» для V-VIII класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
- Вучэбная праграма факультатыўных заняткаў «Краязнаўства» для VI-IX класаў устаноў Агульнае сярэдняй адукацыі
- Вучэбная праграма факультатыўных заняткаў «Асновы этыкету» для VII класа (I курса) устаноў агульнай сярэдняй адукацыі (сувораўскага і кадэцкіх вучэльняў, спецыялізаваных ліцэяў)
- Вучэбная праграма факультатыўных заняткаў «Даследуючы гуманітарнае права" для VIII (IX, X, XI) класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі, устаноў прафесійна-тэхнічнай і сярэдняй спецыяльнай адукацыі
- Вучэбная праграма факультатыўных заняткаў «Турызм» для VIII-XI класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
- Вучэбная праграма факультатыўных заняткаў «Падрыхтоўка валанцёраў да рэалізацыі падыходу« роўны навучае роўнага »для IX (X, XI) класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
- Вучэбная праграма факультатыўных заняткаў «Падрыхтоўка школьніка - лідэра і арганізатара дзіцячага, моладзевага і грамадскага аб'яднання» для IX (X) класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
- Вучэбная праграма факультатыўных заняткаў «Культура здаровага ладу жыцця» для IX (X) класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
- Вучэбная праграма факультатыўных заняткаў "Асновы экалогіі і прафесійнае будучыню» для IX (Х) класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
- Вучэбная праграма факультатыўных заняткаў "Асновы сучаснага этыкету» для IX (X, XI) класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
- «Асновы сямейнага жыцця». Вучэбная праграма факультатыўных заняткаў для IX-XI класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
- Вучэбная праграма факультатыўных заняткаў «Падрыхтоўка вучняў да сямейнага жыцця» для X (XI) класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
- «Асновы псіхалогіі". Вучэбная праграма факультатыўных заняткаў для Х-ХІ класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай і рускай мовамі навучання
Вучэбна-метадычная літаратура
- Арганізацыя школьнай службы медыяцыі: дапаможнік для педагогаў устаноў агул. асяроддзяў. адукацыі з беларус. і рус. яз. мовай навучання / Л. І. Лугаўцова, Ю. Н. Ягорава. - Мінск: Нац. ін-т адукацыі, 2017. - 200 с.
- Электронны вучэбна-метадычны дапаможнік «Прафілактыка залежнага паводзінаў» (аўтар В. А. Хрыптовіча, аб'ём 658 МБ)
- Псіхалагічная дыягностыка адаптацыі дзяцей і бацькоў да ўсынаўлення: дапаможнік для педагогаў-псіхолагаў, педагогаў сацыял. социал.-пед. устаноў, спецыялістаў органаў аховы дзяцінства упраўленняў (аддзелаў) адукацыі, спорту і турызму / Ю. Ф. Лахвіч, О. С. Головнёва. - Мінск: Нац. ін-т адукацыі, 2015. - 464 с.
- Падрыхтоўка лідэраў дзіцячых і моладзевых грамадскіх аб'яднанняў ва ўстановах адукацыі: дапаможнік для педагогаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай і рускай мовамі навучання, устаноў дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі / М. Я. Мінаў. - Мінск: Нацыянальны інстытут адукацыі, 2018. - 240 с.
- Прафілактыка дэвіянтнага паводзін непаўналетніх у школе і сям'і: дапаможнік для педагогаў устаноў адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай і рускай мовамі навучання, устаноў дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі / Т. В. Ничишина. - Мінск: Нацыянальны інстытут адукацыі, 2018. - 248 с.
- Феномен выхаваўчага прасторы ў сучаснай адукацыйнай практыцы
- Ролю і месца сацыяльна-педагагічнага суправаджэння ў забеспячэнні пераемнасці выхавання ў выхаваўча-аздараўленчых установах адукацыі
- Навукова-метадычныя падставы арганізацыі полікультурнай адукацыі і выхавання ў школе
- Міжкультурная ўзаемадзеянне ў сучаснай парадыгме выхавання: генезіс паняццяў
- Тэарэтычныя падыходы да стварэння выхаваўчага прасторы ў сучаснай адукацыйнай асяроддзі
- Тэхналогіі выхавання: сутнасць і праектаванне
Бяспечныя паводзіны на чыгунцы
Матэрыялы (плакаты і відэаролікі), адабраныя падчас маладзёжнага конкурсу «Разам супраць карупцыі!»
Прафілактыка гвалту ў адносінах да непаўналетніх...
Алгоритм межведомственного взаимодействия по оказанию помощи жертвам насилия в семье:
информационные материалы (сылка для скачивания https://ru.files.fm/u/uc9vyew7u)
Предлагаем воспользоваться ссылкой (https://disk.yandex.by/d/hoXM_7yue2LFrQ) на информационно-образовательные материалы в виде буклетов, листовок, памяток, видеороликов, презентаций по различным тематикам единых дней здоровья для использования в работе.
Военные учебные заведения. Адрес ссылки на информационные материалы: https://www.mil.by/ru/education/